Reklamace
- Máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, pokud jste spotřebitel. Odstoupení musí být provedeno písemně, a zboží musí být vráceno do 14 dnů od odstoupení. Na zboží a výrobky je poskytována záruka po dobu 24 měsíců.
-
Kupující podnikatel je povinen zboží bez odkladu překontrolovat a případné zjištěné závady, které lze kontrolou zjistit, vytknout bez zbytečného odkladu. Platný záruční list je zároveň daňovým dokladem, který obdržíte vždy při koupi našeho zboží či výrobku.
-
Pokud si necháte v rámci reklamace vyměnit poškozené zboží či výrobek, neznamená to, že se rozbíhá nová dvouletá záruka; běží dál ta původní.
-
Kupující je povinen před potvrzením převzetí zásilky zkontrolovat, zda není přepravou zásilka poškozena. Dále je povinen zkontrolovat fyzický obsah zásilky dle faktury.
-
Odpovědnost za vady se vztahuje na vady, které vzniknou do dvou let od koupě, ale jen na vady, které měla věc od začátku, případně vady, které se vyskytnou v prvních šesti měsících po koupi. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím uznány.
-
V případě osobního odběru zboží je kupující povinen zboží překontrolovat při jeho převzetí a případné zjevné vady je povinen ihned řešit s prodávajícím. Zjevné vady, uplatněné u prodávajícího později, nebudou uznány.
-
Pokud kupující objeví na dodaném výrobku během záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, má právo na reklamaci zboží.
-
Vrácení zboží je možné bez udání důvodů do 14 dní, pouze pokud je zboží v originálním obalu, kompletní, nepoškozené, bez známek užívání (lze pouze vyzkoušet, ale nesmí být použito) nebo opotřebení s dokladem o koupi (pokud zboží používáme nad obvyklou míru a tím používáním ho poškodíme, prodávající může strhnout částku, která odpovídá opotřebení).
-
Agleia je povinna vrátit peníze do čtrnácti dnů od odstoupení, včetně nákladů na dopravu ke spotřebiteli. Vrácení výrobku firmě Agleia provádí zákazník na své vlastní náklady.
-
Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat. Vadou se rozumí změna vlastností zboží z důvodů použití nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržení výrobní technologie nebo použití nevhodné výrobní technologie, případně nevhodného konstrukčního řešení výrobku.
-
Nepřevezme-li kupující opravené zboží včas, tj. poté, co jej prodávající vyrozuměl o možnosti věc po opravě převzít, může prodávající vyžadovat úplatu za uskladnění. Úplatu je však možno požadovat až po uplynutí přiměřené doby k vyzvednutí.
-
Za vadu nelze považovat a tudíž záruka se nevztahuje na:
- vzhledové a funkční změny zboží i jejich součástí, které vznikly v důsledku běžného opotřebení během záruční doby,
- opotřebení vlivem nesprávného výběru a nesprávného užívání,
- opotřebení v důsledku nedodržení zásad účelovosti, ošetřování a údržby,
- mechanické poškození (pomuchlání povrchu, protržení či prořezání povrchového materiálu zboží, poškrábaný, utržené zapínání atp.),
- poškození vlivem působení inkoustu, kosmetiky a jiných agresivních látek,
- přirozené změny materiálů, z nichž je zboží vyrobeno.
-
Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění. Prodejce může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout na delší lhůtě.
POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ ZASLÁNÍ REKLAMOVANÉHO ZBOŽÍ:
firmě: Leona Müller (AGLEIA), Labská 1969/2, 28802 Nymburk
REKLAMACE MUSÍ OBSAHOVAT:
- Jméno kupujícího,
- Kopii faktury,
- Podrobný popis zjištěných závad (případně příčin),
- Návrh na vyřízení reklamace,
- Týká-li se kvality výrobku, také reklamovaný výrobek v originálním obalu s etiketou.
DETAILY REKLAMACE:
Pokud výše uvedené informace nejsou srozumitelné, níže naleznete reklamační podmínky více rozepsané.
Při zjištění vady na výrobku nám zašlete zboží na výše uvedenou reklamační adresu v originálním obalu tak, aby při přepravě nemohlo dojít k jeho poškození nebo zničení. Součástí reklamace musí být písemné sdělení důvodu reklamace. Na základě těchto informací bude posouzen a stanoven další postup při vyřizování reklamace. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, závadu odstraníme, případně vyměníme vadné zboží za nový kus a nové zboží Vám zašleme nebo vrátíme částku zaplacenou za objednané zboží bezprostředně po vyřízení reklamace. Oprávněná reklamace bude vyřízena v zákonem stanovené lhůtě. V případě nároku na vrácení peněz vás bude kontaktovat osoba pověřená vyřizováním reklamací, která s vámi domluví způsob platby (převodem).
Reklamované zboží firmě Agleia nezasílejte na dobírku.
S reklamovaným zbožím zasílejte i vyplněné tyto dva formuláře: