🎄 Přeji vám kouzelné Vánoce plné pohody, radosti a nezapomenutelných okamžiků🎁 a do nového roku 2025 hodně zdraví, štěstí, spokojenosti a úspěchů. ✨ Také vás chci INFORMOVAT, že mám otevřeno i mezi vánočními svátky, takže si můžete udělat radost kdykoliv budete potřebovat. 😊 Děkuji vám za vaši přízeň a důvěru.✨

Reklamace

  • Máte právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží, pokud jste spotřebitel. Odstoupení musí být provedeno písemně, a zboží musí být vráceno do 14 dnů od odstoupení. Na zboží a výrobky je poskytována záruka po dobu 24 měsíců.
  • Kupující podnikatel je povinen zboží bez odkladu překontrolovat a případné zjištěné závady, které lze kontrolou zjistit, vytknout bez zbytečného odkladu. Platný záruční list je zároveň daňovým dokladem, který obdržíte vždy při koupi našeho zboží či výrobku.

  • Pokud si necháte v rámci reklamace vyměnit poškozené zboží či výrobek, neznamená to, že se rozbíhá nová dvouletá záruka; běží dál ta původní.

  • Kupující je povinen před potvrzením převzetí zásilky zkontrolovat, zda není přepravou zásilka poškozena. Dále je povinen zkontrolovat fyzický obsah zásilky dle faktury.

  • Odpovědnost za vady se vztahuje na vady, které vzniknou do dvou let od koupě, ale jen na vady, které měla věc od začátku, případně vady, které se vyskytnou v prvních šesti měsících po koupi. Pozdější reklamace zjevných vad nebudou prodávajícím uznány.

  • V případě osobního odběru zboží je kupující povinen zboží překontrolovat při jeho převzetí a případné zjevné vady je povinen ihned řešit s prodávajícím. Zjevné vady, uplatněné u prodávajícího později, nebudou uznány.

  • Pokud kupující objeví na dodaném výrobku během záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, má právo na reklamaci zboží.

  • Vrácení zboží je možné bez udání důvodů do 14 dní, pouze pokud je zboží v originálním obalu, kompletní, nepoškozené, bez známek užívání (lze pouze vyzkoušet, ale nesmí být použito) nebo opotřebení s dokladem o koupi (pokud zboží používáme nad obvyklou míru a tím používáním ho poškodíme, prodávající může strhnout částku, která odpovídá opotřebení).

  • Agleia je povinna vrátit peníze do čtrnácti dnů od odstoupení, včetně nákladů na dopravu ke spotřebiteli. Vrácení výrobku firmě Agleia provádí zákazník na své vlastní náklady.

  • Vyskytne-li se u zakoupeného zboží v záruční době vada, má zákazník právo tuto vadu reklamovat. Vadou se rozumí změna vlastností zboží z důvodů použití nevhodného nebo nekvalitního materiálu, nedodržení výrobní technologie nebo použití nevhodné výrobní technologie, případně nevhodného konstrukčního řešení výrobku.

  • Nepřevezme-li kupující opravené zboží včas, tj. poté, co jej prodávající vyrozuměl o možnosti věc po opravě převzít, může prodávající vyžadovat úplatu za uskladnění. Úplatu je však možno požadovat až po uplynutí přiměřené doby k vyzvednutí.

  • Za vadu nelze považovat a tudíž záruka se nevztahuje na:

    • vzhledové a funkční změny zboží i jejich součástí, které vznikly v důsledku běžného opotřebení během záruční doby,
    • opotřebení vlivem nesprávného výběru a nesprávného užívání,
    • opotřebení v důsledku nedodržení zásad účelovosti, ošetřování a údržby,
    • mechanické poškození (pomuchlání povrchu, protržení či prořezání povrchového materiálu zboží, poškrábaný, utržené zapínání atp.),
    • poškození vlivem působení inkoustu, kosmetiky a jiných agresivních látek,
    • přirozené změny materiálů, z nichž je zboží vyrobeno.

     

  • Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění. Prodejce může v odůvodněných případech se zákazníkem dohodnout na delší lhůtě.

POSTUP PŘI REKLAMACI ZBOŽÍ ZASLÁNÍ REKLAMOVANÉHO ZBOŽÍ:

firmě: Leona Müller (AGLEIA), Labská 1969/2, 28802 Nymburk

 

REKLAMACE MUSÍ OBSAHOVAT:

      • Jméno kupujícího,
      • Kopii faktury,
      • Podrobný popis zjištěných závad (případně příčin),
      • Návrh na vyřízení reklamace,
      • Týká-li se kvality výrobku, také reklamovaný výrobek v originálním obalu s etiketou.

 

DETAILY REKLAMACE:

Pokud výše uvedené informace nejsou srozumitelné, níže naleznete reklamační podmínky více rozepsané.

 

Při zjištění vady na výrobku nám zašlete zboží na výše uvedenou reklamační adresu v originálním obalu tak, aby při přepravě nemohlo dojít k jeho poškození nebo zničení. Součástí reklamace musí být písemné sdělení důvodu reklamace. Na základě těchto informací bude posouzen a stanoven další postup při vyřizování reklamace. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, závadu odstraníme, případně vyměníme vadné zboží za nový kus a nové zboží Vám zašleme nebo vrátíme částku zaplacenou za objednané zboží bezprostředně po vyřízení reklamace. Oprávněná reklamace bude vyřízena v zákonem stanovené lhůtě. V případě nároku na vrácení peněz vás bude kontaktovat osoba pověřená vyřizováním reklamací, která s vámi domluví způsob platby (převodem).

Reklamované zboží firmě Agleia nezasílejte na dobírku. 

 

S reklamovaným zbožím zasílejte i vyplněné tyto dva formuláře: